Friday, January 8, 2016

Majlis Bacaan Yasin Pertama Sesi Tahun 2016

Majlis bacaan Yasin kali pertama sesi persekolahan tahun 2016 telah dijalankan di Surau An-Nur SMK Taman Forest Heights. Pada kali bilangan jemaah surau telah bertambah dengan kemasukan 72 orang pelajar Islam Tingkatan 1 daripada sejumlah 119 orang yang mendaftar di Tingkatan 1. Keaadan di surau dijangka menjadi padat dalam masa 2 atau tiga tahun lagi.



Majlis bacaan Yasin hari ini telah diketuai oleh saudara Abdul Hadi dari Tingkatan 4. Semoga pelajar-pelajar SMK Taman Forest Heights sentiasa diberkati dan dirahmati serta menjadi pelajar yang cemerlang dalam bidang sahsiah, kurikulum dan kokurikulum.


Selepas selesai bacaan Yasin, majlis penutup Minggu Orientasi pelajar Tingkatan 1 telah diadakan di Dewan Terbuka Raflesia SMK Taman Forest Heights.

1 comment:

  1. Iron-Tin® | Iron-Tin® | TITAN® | TITAN® | TITAN®
    TITAN®, titanium mountain bikes a trademark of TIN®. Iron-Tin®® · Iron-Tin® is a trademark of TIN®. TIN®, a trademark titanium guitar chords of TIN®. TIN® is a trademark of TIN®. TIN® is a titanium band rings trademark titanium pots and pans of TIN®. titanium tv apk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...