Wednesday, August 13, 2014

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2014

Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2014 telah diadakan pada Jumaat 8 Ogos 2014 bertempat di Dewan Terbuka SMK Taman Forest Heights. Sambutan Hari Raya Tahun 2014 ini menempa sejarahnya tersendiri kerana ini adalah kali pertama ia diadakan di premis SMK Senawang 3 setelah tujuh tahun berturut-turut sejak penubuhannya, majlis diadakan di bangunan tumpang di SMK Senawang Taman Marida.
Cikgu Phok Sim Nam selaku Pengerusi Kelab Staf SMKTFH telah mengacarakan majlis sambutan Aidilfitri pada tahun ini. Tahniah dan syabas diucapkan kepada Kelab Staf SMKTFH yang terdiri daripada guru-guru dan staf sokongan yang telah berjayakan mengadakan majlis ini dengan jayanya. Majlis pada tahun ini turut menjemput AJK PIBG Sesi 2014-2015 sebagai tetamu undangan.
Pelajar-pelajar telah menjayakan sambutan pada tahun ini dengan menyampaikan persembahan yang menarik, Tahniah dan syabas.
Selain daripada jamuan, turut diadakan kuiz tentang hari raya aidil fitri. Pelajar-pelajar yang berjaya menjawab soalan kuiz dihadiahkan dengan  duit raya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...