Thursday, March 1, 2012

Kita Juara 2012

Tahniah kepada pasukan sepak takraw SMK Senawang 3 yang telah berjaya menjuarai pertandingan sepak takraw Daerah Seremban 2 dalam Kejohanan Sepak Takraw Bawah 15 tahun yang telah berlangsung di Centre Court, Stadium Paroi pada Rabu, 29 Februari 2012. 

Regu takraw SMK Senawang 3 yang dibarisi oleh Mohd Nazri Abd Razak, Syed Fauzan Husni Syed Zairun, Mohd Nuralif Norazman telah menewaskan regu  SM Agama Dato' Klana Petra Maamor, Ampangan dengan mata 2 - 0 di peringkat akhir. Sebelum itu regu sepak takraw sekolah telah berjaya menewaskan regu SM Agama Persekutuan Labu dengan skor 2 - 1 dalam pertarungan tiga set yang sengit di peringkat separuh akhir.

Regu SM Agama Persekutuan Labu dibarisi oleh dua orang pemain daripada Thailand seolah-olah pertarungan merupakan perlawanan di antara pasukan Malaysia melawan pasukan Thailand. Namun berkat kegigihan dan ketahanan mental, regu sekolah kita akhirnya dapat melepasi halangan dan menewaskan regu SM Agama Persekutuan Labu dengan penuh bergaya.
Perterungan sengit di separuh akhir
Tahniah dan syabas diucapkan kepada pasukan sepak takraw SMK Senawang 3 daripada seluruh warga SMK Senawang 3 di atas kemenangan yang penuh bermakna ini.. Kedua-dua regu SMK Senawang 3 terdiri daripada Mohd Nazri Abd Razak, Syed Fauzan Husni Syed Zairun, Mohd Nuralif Norazman, Mohd Ikmal Hamzah, Mohd Ikmal Hamizie Mohd Hisham, Mohd Nor Hakim Daud, Mohd Azeem Azmi dan Mohd Nasrun Zulfarmi.
Juara Kita. We Are The Champion.
Video perlawanan peringkat separuh akhir menentang SMAP Labu boleh ditonton di You Tube.


Nota: Gambar-gambar sepanjang kejohanan ini boleh dilihat di Galeri Foto.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...